Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
Všetky reklamácie riešte emailovou korešpondenciou. Pre vybavenie reklamácie nám zašlite email na adresu
reklamacie@hobbytec.sk a do prílohy priložte nasledujúce:
- doklad o kúpe (faktúra)
- vyplnený reklamačný list k stiahnutiu TU
- fotodokumentáciu zreteľne preukazujúce dôvod reklamácie
Ak budete vyzvaní na zaslanie výrobku na servis alebo sklad, tak výrobok do reklamácie odovzdajte čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovať všetky časti a príslušenstvo, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady. Odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru
- popis závady a vaše kontaktné údaje
Na darčeky, ktoré sú poskytované bezplatne, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
Lehota na vybavenie reklamácie
- V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
- V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
- V prípade vrátenia peňazí vám pošleme peniaze na bankový účet. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je možné.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
- s naším reklamačným oddelením bude dopredu dohodnuté, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady
- reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.)
- prostredníctvom kontaktného formulára (položka "Reklamácia") zašlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru
- doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.)
Preplatiť možno len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru. Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu.
Neopraviteľná závada
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list prostredníctvom emailu na reklamacie@hobbytec.sk . Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.
Adresa spoločnosti:
HOBBYTEC Slovensko s. r. o.
Bardejovská 2046/28, Ľubotice 080 06